O sen då?

Har inte bloggat på ett bra tag för jag har helt enkelt varken haft tid, ork eller lust... Jag jobbar mest hela tiden faktiskt. Börjar få lite panik över vad man ska göra efter mina sommarjobbsveckor är över, alltså efter v 33. Det känns som att den stunden närmar sej med stormsteg. Jag har sökt och kommit in på två olika företagsekonomi-kurser till hösten men jag vet inte om jag pallar plugga igen. I så fall får det nog bli kursen som går på distans och sen hoppas att man kan hitta nåt jobb på deltid med.. Vad fan ska man göra annars lixom? Gå hemma och drälla igen?? Det orkar jag lixom inte- JAG VILL JU JOBBA! Är så trött på att kastas mellan hopp och förtvivlan över allt hela tiden, kan man bara inte hitta ett perfekt jobb med perfekt lön med perfekta arbetskamrater så att man kan få lite lugn o ro i tillvaron?? Ska det va så svårt??

Nu ska jag lägga mej i sängen o glo på Two and a half men för det är jag värd efter en dag med massa slit. Har inventerat en del idag och suttit på huk så min stortå mår inte så bra efter att ha varit böjd hela dagen:)


Bjuder på en bild som Stoffe tog på Tropicarium i fredags. Mkt tjusig!

Ha det gott så hörs vi kanske snart igen

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad roligt att du är med i min Apoliva-tävling!



Lycka till & Trevlig Helg!:-)

2009-08-01 @ 01:41:29
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Flisan

Allt ordnar sig!

2009-08-08 @ 16:50:51
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0