Glass i stora lass

Har varit utan antivirus ett par dagar så det har inte känts så bra att blogga men nu har jag installerat ett. Har inte hänt så mycket kul förutom att jag har jobbat. Det har iofs inte varit så kul eftersom det varit värmebölja och då är det inte optimalt att jobba i ett växthus där solen gassar och vinden står stilla! Fick ta lite pauser och ställa mej i kylen bland snittblommorna för att överleva... Måste passa på att tipsa om en sak:


Glassen med stort G! Kostar 25 spänn men det är den lätt värd!

Imorgon ska jag hjälpa Tessan och Petter med flytten till nya huset så det blir ingen sovmorgon inte. Sen jobbar jag fredag-måndag. Längtar massor till den 23e juli för då ska jag och älsklingen upp till Kolmården. Ska bo på hotell två nätter och gå på Kolmårdens djurpark två dagar och så blir det nog lite shopping och annat kul! Känns som en evighet tills dess bara:(

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

ÄLSKAR den där;) Kram

2009-07-01 @ 21:00:42
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0