Weekend

Idag har jag faktiskt hittat på lite grejer... Eller ja, efter kl 13 blev det lite fart i mej:) Skulle leta reda på sladdarna till skrivaren för på nåt sätt så hamnade inte de på samma ställe som skrivaren vid flytten och insåg att jag skulle fixa iordning inne i förrådet (igen) så att alla julsaker o sånt får plats utan att man alltid får flytta på allt skit om man ska ha nåt. Hittade sladdarna och fixade iordning. Sen var det dags att få fart på skrivaren så att jag kunde skriva ut och kopiera lite grejer med men den ville verkligen inte skriva ut svart! jag trodde jag skulle bli tokig för jag hade ju satt i en helt ny patron men den ville inte ändå! Provade med allt och dubbelkollade så att jag inte satt i den fel men den satt precis som den skulle *fattar noll*

När jag hade slitit mitt hår nog så bestämde jag mej för att åka in till stan och köpa present till mamma och en ny julklapp till pappa då skjortan han fick i julis inte passade. Inne i stan hann jag även säga hej till f.d jobbarkompisen Görel som fått jobb i Teliabutiken som ligger i samma byggnad som vårt kontor gjorde:) Hittade även en finfin och megamysig halsduk på Lindex för endast 25 kr!

Väl hemma så har vi ätit o sen tog jag ett bad för jag var så frusen, kallt som attan idag ju! Sen har jag diskat och plockat undan o slängt in en maskin tvätt så lite duktig har jag iaf varit idag:) Detta betyder att jag kan lata mej lite extra nu när vi är hemma hos mamma!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0