Vilken dag!

Ojojoj, det blir nog inte så mkt skrivet nu för det känns som att mitt huvud ska explodera men jag får väl iaf redogöra för min någorlunda händelserika dag...

Jo, jag skulle ju på promenad med Lucy och hundarna idag och vi bestämde oss för att åka ut till Kronobergs naturreservat och gå en sväng i den vackra skogen. Vi började gå längs en led och trodde att vi följde den hela tiden men det visade sig att vi hade gått lite fel så vi kom tillbaka samma väg som vi började på. Sen blev det fel igen så vi kom ut nån helt annan stans och var allmänt förvirrade. Mötte en människa som vi frågade hur vi kom tillbaka så vi fick lite tips iaf... Till slut, över 2 timmar och mer än en mil senare, kom vi tillbaka till bilen igen och tur var väl det för både jag, Lucia och Bosse var helt slut. Det var bara Roya som var lika glad som när vi började rundan... Åkte hem och satte mej i soffan och kollade på lite Scrubs och vilade.

En stund efter Stoffe kom hem åkte vi till affären och sen var det bara att diska och fixa lite inför fikan med Junne, Frida och Isac. Nu har de precis åkt och jag tror att jag ska slänga mej på soffan och tycka lite synd om mej själv...

Imorrn ska jag ut och promenera med Therese, hoppas bara att det lite blir en lika lång runda som idag för det pallar jag inte... Ska även baka imorrn med för det hann jag inte göra idag:(


Bosse och Roya på promenad för någon vecka sen

Nu får det vara nog med skrivande för idag!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0