Tummen ur!

Wazup today??

Har precis svarat på en annons om medryttare som Sabbe hittade åt mej på Blocket:) Hoppas att ägaren hör av sig snart och att hon inte redan hittat någon annan som ska hjälpa henne. Det var tyvärr inga bilder på pållarna men det var tydligen både unghästar och ridhästar. Ridhästarna var halvblod och shire:) Najs!!!

Ni som känner mej vet att jag saknat ridningen så sjukligt mycket och det hade varit så skönt att komma igång med det nu när man har en massa tid över! Hästar är som terapi, det spelar ingen roll hur sur o tjurig man är innan ridningen, när man sitter upp i sadeln så rinner det lixom bara av och man känner att man klarar allt! Jag hade behövt lite sånt idag...

Idag jobbar Stoffe sin sista dag:( Undrar hur länge det tar innan han klättrar på väggarna här hemma, inte länge!!! Ännu en anledning till att jag behöver stallet:) Nej men det ska bli riktigt mysigt att vara hemma tillsammans ett tag...

Nu ska jag få i mej resten av mitt goa kaffe och kolla på alla hästsidor som jag kan hitta:)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0