Tjipp och välkommen!

Ja, då var det dags för ännu en ny blogg. Anledningen är helt enkelt att jag var tvungen då min andra var knuten till min jobbmejl och eftersom jag inte jobbar på Aditro längre så har jag inte längre tillgång till min mejl...

Då kan man ju fråga sej vad som hänt i mitt liv sen jag bloggade sist...

Jag var ju tidigare timanställd på Aditro och jobbade där på Glocalnets kundservice. Chefen och jag började under sommaren diskutera min framtid på företaget och i september fick jag ett vikariat. Mitt ansvar på jobbet har växt och växt och jag har trivts som fisken i vattnet. Allra bäst var alla mina underbara jobbarkompisar som jag aldrig kommer att glömma... Men jag inledde ju detta inlägget med att skriva att jag inte arbetar där längre och då kan man ju fråga sej varför eftersom jag trivdes så bra... Det är helt enkelt så att plötsligt en dag så kallas alla in till högsta hönset Jörgen som informerar oss om att hela produktionen flyttar till Östersund. Alla sitter som fågelholkar och fattar ingenting!!! Men, så var det alltså så jag arbetade min sista dag där den 15:e december. Vilken hemsk dag! Grät gjorde jag och sprang till slut nästan från kontoret för jag inte orkade med alla farväl så fick skriva ett avskedsmejl hemma istället:)

Innan slutet hann jag dock få förtroendet att åka upp till det nya kontoret i Östersund och utbilda de agenter som skulle ta över vår avdelning. Det är bland det roligaste jag gjort! Jag är en ganska ambitiös och bossig människa som älskar att ha rätt så jag trivdes ypperligt med jobbet som "den som kunde allt". Allt i Östersund var verkligen toppen; människorna, vädret, hotellet, kontoret och själva staden och hade det inte varit så förbaskat långt norrut så vet i fasen om jag inte hade stannat.. Eller ja, om jag hade fått med mej sambon dvs:) Min sista dag i Östersund lämnade jag med tårar i ögonen agenterna. Alla var så trevliga och de hade skrivit riktigt fina ord om mej i sina utvärderingar...

Oj, vad jag blir sentimental redan nu och jag har inte ens varit ifrån jobbet en månad än:) Fick mitt tjänstgöringsbetyg igår med och jisses vilka fina ord!! Som mamma uttryckte det: "Det kan inte bli så mycket bättre än så" och det stämmer nog ganska bra...

Jaha och vad händer nu då?? Inte ett skit ska jag få be att tala om!!! Det är ju inte direkt bara jag som är arbetslös i vårt avlånga land om man säger så:( Vi bor iaf i en ny fin lägenhet som jag måste visa lite bilder på nån dag.. Är ju dessvärre värdelös på att hantera kameran så får be Stoffe att fixa det!

Hoppas att du tittar in snart igen!

God fortsättning och många kramar
//Lene

Kommentarer
Postat av: helena ♥

välkommen tillbaka. nu hoppas jag på regelbunden uppatering :)

2009-01-10 @ 21:25:31
URL: http://lelasdiary.blogg.se/
Postat av: emmzy

hmm är du rätt lene vars faktalene-blogg jag varit inne på titt som tätt för att se om du hittat tillbaka? Isf blir jag lite besviken om du haft en annan blogg hela tiden. Men, men så är det. :P Trodde att du fortfarande pluggade? Hoppas allt är bra iallafall!

2009-01-11 @ 09:27:41
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0