Promenad

Goddagens!

Dagen började med några avsnitt av Scrubs, det muntrar alltid upp mej! Jag älskar komediserier på TV!! Hemma har vi Scrubs, Vänner, Two and a half men och Futurama så det finns alltid nåt kul att kolla på. Vilken är din favvo??

Ska snart iväg på promenad med Lucia och hundarna. Inser nu att jag inte kollat hur vädret är idag, kan ju vara bra att veta hur man ska klä sig. Jag fryser ju nästan alltid ändå iofs, men man kan ju iaf försöka!
Efter promenaden måste jag bort till affären o handla massa grejer så att jag kan baka bullar med... Mums!! Ikväll kommer Jonathan, Frida och Isac på fika så får inte glömma att köpa nåt glutenfritt också!!

Längtar som bara den till helgen när vi ska hem och fira mamma. Det känns som att det var en evighet sen vi var hemma nu men det var ju typ vid jul.... På lördagen blir det mat med exotisk planka och så fika med mina bullar och tårta, yumyum! På söndagen tror jag att Stoffes syster Marie skulle komma och hälsa på oss. Vi brukar stanna till hos dem när vi kör hem annars men nu var resten av familjen sjuk och jag har ingen lust att bli sjuk så hon skulle komma ner till oss istället:) Och så ville pappa att vi skulle komma och hälsa på en runda med så det blir ganska fullt upp. Hade velat åka ner till Landtlif också men det hinner vi inte så det får bli en annan helg. Ska ju ner till mamma nästa helg med för då var det nån PartyLite-träff ute i Torhamn med massa folk och bra erbjudanden. Synd bara att man inte har råd att köpa nåt!!!

Nu ska jag kolla vädret och sen klä på mej ordentligt så att jag förhoppningsvis slipper frysa...

So long!

Kommentarer
Postat av: helena

vilken mysig helg som väntas

2009-01-14 @ 12:17:25
Postat av: Anonym

åååååå scrubs!!!!

2009-01-14 @ 15:24:59
Postat av: Karin

//karin :P

2009-01-14 @ 15:25:47
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Sabbe

alla serier typ:P haha jag kollar på allt som finns.:)//Sabbe

2009-01-15 @ 09:34:17
URL: http://sabbe7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0