Nya gardinerna



Hittade nya panelgardiner till köket innan idag. Inte världens finaste men med tanke på att de kostade 79 kronor så får de duga så länge iaf.. Det ser verkligen ut som att vårt kök är helt tomt om man kollar på bilden. Det är iofs absolut inte övermöblerat men det är iaf inte så illa som det ser ut:) Jakten på gardiner till vardagsrummet går dock vidare...

Jag ägnade även en stund till att organisera upp mina papper från a-kassa, arbetsförmedning, facket osv osv men hann inte bli riktigt klar innan vi åkte till Jonathan och Frida...

Nu är vi hemma igen och jag måste komma på vad som ska ätas till middag idag med:( Lika trist varje gång! Men nu har vi iaf påbörjat en matsedel för kommande vecka så imorrn blir det kycklingwok med äggnudlar...

So long!

Kommentarer
Postat av: helena ♥

jag tycker gardinerna var superfina

2009-01-11 @ 17:48:48
URL: http://lelasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0