Minnen från sommaren

Sitter och drömmer mej bort mot sommar, sol och bad. Har kollat igenom massa bilder på datorn och hittade några härliga bilder från midsommarfirandet i Halmstad som jag ville dela med mej av...


Promenad i Tylösand... tror jag.. Rätta mej om jag har fel Natta:) Blåste gjorde det iaf!!!


Det skummade så fint av de stora vågorna!


Natta, Daniel och jag




Våra två grillmästare sköter utomhuskäket


Natta och jag håller ställningarna i köket


Daniel orkar inte ta på sej förkläde:)


På väg ut för att göra Halmstad osäkert.. Nej, jag skojar bara! Vi ringde faktiskt polisen och fick några nötter inburade! Hahaha, vilka minnen!

Nu börjar Stoffe snacka om att vi ska baka bullar:)

Kommentarer
Postat av: helena

Vilka fina bilder. längtar till sommaren nu :)

2009-01-30 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0