Guten tag

Vad det är hemskt när man vaknar och känner sej riktigt seg och bara vet att dagen kommer att bli superdupertråkig!

Har inga storslagna planer idag utan det blir nog ganska likt de andra dagarna: diska, plocka undan, tvätta, dricka te, dricka kaffe, söka jobb, kolla på tv och läsa bloggar. Nu har jag ju iofs en egen blogg jag kan skriva lite i när jag har tråkigt:)

Vad har du för planer för dagen??

Nu ska jag ta min temugg och sätta mej i soffan och kolla vad Oprah ska prata om idag:)

So long!

Kommentarer
Postat av: Karin

skojsigt att du börjat skriva igen :) tycker inte om att inte ha koll på dig :P puss

2009-01-12 @ 12:26:53
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Så kul att du börjat blogga igen. Det är alltid roligt att läsa vad du/ni har för er. Låter dock inget vidare att vara arbetslös...

Kram från Tingsryd

2009-01-12 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0