Fint besök

Mitt i mitt tv-tittande innan idag så plingar det på dörren. Jag öppnar aldrig när jag är hemma själv eftersom jag inte har nåt titthål och då inte vet vem det är. Det plingar igen och jag tycker att det verkar underligt... Sen ringer mobilen och det är mamma och inser då att hon och Magnus, som för övrigt var ute o körde lite när jag ringde dem nån timme tidigare, nu står utanför dörren. När jag öppnar så står de där med tulpaner och fika, blev så glad!!! Efter fikat åkte vi ut till CityGross en runda och efter det blev det Kupan!

Tyckte det var mysigt att de kom o hälsade på trots att vi ska ner till dem om bara en stund, hihi!

Ikväll blir det nog bara mys framför TVn och imorrn blir det PartyLite-träff ute i Torhamn. På kvällen ska vi käka tacos och sen ska vi bada i badtunnan:) Hoppas att det blir riktigt kallt tills imorrn. Det var iofs ingen värme ute innan men det var nog mest för att det blåste så mycket.


Här en bild på den nya badtunnan på släp, som Magnus har för uthyrning. Vi har en annan stationär också som vi ska bada i.

Nu ska jag packa ner mina saker och lite cider och sen är det bara att bege sig ner mot storskogarna:)

Ha en grymt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0