Day of today

Har bara någon minut på mej att skriva innan middagen är klar... Idag blir det kålgryta, så rackans gott!

Idag var jag på intervju på Adecco, det kändes som att det gick bra men det var ju inte för nåt specifikt jobb tyvärr:( Men hon sa att det såg lovande ut så jag håller tummarna!!! Efter intervjun gick jag o Stoffe en sväng på stan o så käkade vi lunch med Tessan med, alltid lika trevligt!

Körde vidare ut till MediaMarkt och ElGiganten för att kolla på skrivare men den jag kollat ut hade inte kommit in än så måste bege mig ut dit imorrn igen:( Men men, det är ju inte direkt så att man inte har tid:)

Läste på Nattas blogg att hon hade fått papper från CSN nu, om återbetalning av lån. Det kommer jag också få snart då antar jag:( Skit också... Hoppas att man hittar ett jobb och kan börja betala av i lite snabbare takt än minimumtakten som de börjar med!

Nu ska jag servera min man lite mat!!!

Kommentarer
Postat av: helena

det finns inte där tyvärr. svårt att få tag på böckerna :(

2009-01-28 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0