Dagens mål

Snart bär det iväg till Citygross för att leta gardiner. Tvättade mina andra härom dagen då julgardinerna gjort sitt för i år men de var så fruktansvärt solblekta så nu behöver jag köpa nya.. Har kollat lite på Ellos och Jotex men inte hittat nåt som fallit mej i smaken så nu hoppas jag på Citygross. Vi har köpt panelgardiner där tidigare men nu hoppas jag på att hitta "vanliga" kanallängder eller liknande! Kanske kan jag även hitta några nya fina kaffekoppar:)

Senare idag ska vi hälsa på Frida, Jonathan och Isac. För er som följt min blogg tidigare så kan jag nu informera om att Jonathan och Frida alltså fått barn, en liten pojke, fast det förstod ni förhoppningsvis på namnet:)

Nu är det dags att åka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0