Arma ben

Idag var det återigen dags för en promenad. Mötte upp två f.d jobbarkompisar och så tog vi en sväng runt Växjösjön i det vackra vädret. Efter promenaden mötte jag upp Therese för lite lunch och fika hemma hos henne. När jag skulle hem bestämde jag mej för att ta bussen för nu orkade inte de stackars benen gå mer.

När jag kom hem satt det en lapp på ytterdörren in till trapphuset där det stod "Gå inte på golvet, det är nybonat". Jag och en annan tant som stod där fattade noll, hur fan skulle man ta sej till sin lägenhet om man inte fick gå på golvet??? Vi gick in iaf och samtidigt kom den en man från andra dörren som undrade hur fan man skulle göra om man inte fick gå på golvet:) Ibland undrar man ju!!!

Nu håller jag på med kanelbullar och jäsningen borde vara klar nu så det är väl lika bra att fortsätta...

Efter bullbaket ska jag nog fika lite och kolla på Scrubs, men vad fasen ska man äta till middag då??

So long!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha det var ju nästan lite komiskt :) haha

2009-01-15 @ 16:21:02
URL: http://.......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0