Ny dag Nya tag

Då var man uppstigen igen.. Har till och med hunnit diska en omgång och satt på kaffe så nu kan jag snart sätta mej i den ultrasköna fåtöljen och avnjuta mitt morgonkaffe. Det är alltid lika trevligt och en perfekt start på dagen.

Jag skulle ju gått på promenad med jobbarkompisarna idag men jag skippar det eftersom jag fortfarande har ont i magen. Känns inte så inspirerande att ta bussen in till stan för promenad då... Ska försöka få lite gjort här hemma istället, det behövs. Stoffe och jag tänkte storstäda nu i veckan men nu fick ju han gå tillbaka till jobbet så jag får göra så gott jag kan!

Nu ska jag slänga ett öga på ams.se och sen blir det kaffe!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Nu är det REA i bloppisen, och pengarn går till en välgörenhetsfond!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0