Morrn!

Ska snart iväg till bussen som ska ta mig in till stan för att promenera runt Växjösjön med bundisarna från jobbet. Ska bli riktigt trevligt och vädret är ju underbart idag! Lite kallt bara men solen skiner så det ska bli riktigt skönt att komma ut. Gillar dock inte att behöva ställa klockan för att ut o gå men man får ju offra sig lite:) Gjorde mig lite te för att få upp värmen men nu är det så varmt så jag kommer nog inte ens hinna dricka det innan jag måste iväg....

Efter promenaden blir det fika, en tur på stan och väl hemma så måste jag skicka in en jobbansökan för det är sista ansökningsdagen för det jobbet idag. Man kan ju bara hoppas att det dyker upp fler planer under dagen...

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt med en promenix. jag o mamma var ut med stavarna igår, superskönt :) idag blir det lunch med systeryster och jag har sökt ett jobb. känns altså lite bättre än igår men skillnaden är hårfin :P kram på dig

2009-02-17 @ 10:25:34
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0