How may I help you?

Denna morgon har jag faktiskt fått lite gjort. Eller det är väl mer förmiddag, men iaf... Rinde och bokade tid för provtagningen, ringde sedan akassan som informerade mej om att de inte ens hade börjat titta på mitt ärende än!!! Vad fan är de för stil? De har ju haft mina papper i två veckor. Han sa att det kommer att ta 1-2 veckor till innan de är klara och de kommer säkert hitta nåt litet fel så att jag måste komplettera. Jag vet att jag är världsbäst på att fylla i blanketter eftersom jag jobbat med det. Jag vet vad man ska tänka på, hur man ska skriva siffrorna så att det syns vilken siffra det är även efter inscanningen osv.... Jag blir så jävla irriterad över sånt här! Och alla dessa irriterande telefonkö-röster som upprepar samma sak var tionde sekund!!!!!!!!!!!! AAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Jag har även lyckats få iväg några mejl till de ställen som jag inte orkar ringa till. Nu ska jag dricka mitt kaffe och försöka lugna ner mej lite. Några fler planer för dagen har jag nog inte, mer än det vanliga med tvätt och plock.

Ska iofs till H&M en sväng sen i eftermiddag för Stoffe ska iväg till Robert så jag ska passa på och se om jag kan hitta nåt fint att ha på mej på Isacs dop. Önska mej lycka till! Vad ska man ha för färg tros? Vill ju inte att det ska vara svart men så vill jag inte att det ser för vårigt ut heller:S Tips önskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0