Hemma själv

Nu sitter man här vid datorn igen... Vi lämnade Karin vid tåget i förmiddags och efter det åkte Stoffe till en kompis så nu fick jag en stund för mej själv. Det är ganska skönt faktiskt, men ensamt också.

Det har varit så underbart att träffa Karin igen, tur att hon bestämde sig för att stanna över en natt hos oss också:) Vi har druckit massa kaffe, kollat på HippHipp och snackat massa goja. Lovely!

Innan lyckades jag äntligen samla mod till mej att ringa till Adecco för att fråga om receptionsjobbet, men då var hon ju självklart sjuk:( Får testa att ringa imorgon så håll tummarna för mej! Vill ha ett jobb så att jag kan få råd att klippa och färga håret och så shoppa en massa kläder, men det lär väl inte hända så jag får väl gå runt i mina gamla paltor ett tag till...

Imorrn är det dags för möte på Arbetsförmedlingen igen. Sånt där jobbigt gruppmöte. Frågan är ju vad vi ska göra imorgon för sist så satt vi mest och lyssnade på babbel om vad AF gör osv... Helt meningslöst!

So long

Kommentarer
Postat av: helena ♥

Bra av dig att du ringer. Själv drar jag mig för att göra sånt tyvärr. Jag håller alla tummar och tår att du får jobbet. det är du värd!

2009-02-04 @ 17:15:34
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Karin

ja det var verkligen toppen med kaffe o hipp hipp :)

hunden katten glassen hunden katten glassen :P haha hoppas vi ses snart igen. vore verkligen skoj om du kunde komma upp hit en sväng om ekonomin går ihop sig. puss o kram

2009-02-04 @ 19:37:51
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0