Fredagslyx

Även idag började jag dagen med ett litet samtal.. Denna gången gick det till Växjö Energi eftersom jag undrade varför vi betalar för elen både till dem och till Östkraft. Då informerade hon mej om att det var avgifter för att vi använder deras ledningar. Så först är det abonnemang och förbrukningsavgift hos Växjö Energi och sen betalar vi ju själva elen till Östkraft. Helt sjukt egentligen men el måste man ju ha! Jag ska ta o se över det där med elen, antagligen kan man få det billigare nån annanstans... Men men, det pallar jag inte göra idag!

Idag när jag vaknade så hade jag fått min gratistidning som jag beställt, kommer dock inte ihåg vad den heter nu bara för det men det är ju så mysigt att läsa tidning och dricka kaffe på morgonen. Perfekt med en gratistidning med eftersom man har ju inte direkt råd att prenumerera på en vanlig tidning.

Nu ska jag kolla ams.se för jag måste verkligen hitta ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Karin

låter som en mysig start på dagen :) kaffe, tidning och dumma elleverantörer :P själv har jag snart snytit ut halva huvudet och gråtit en hel flod. men känner mig bättre i alla fall och ikväll ska pappa o jag ut å äta så har något roligt att se frame mot med. ha det bra!

puss å kram

2009-02-13 @ 11:28:44
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0