Duktiga jag... eller?

Jag har inte gjort nån vidare nytta i lägenheten idag, inte mer än att jag städat undan bland alla papper på skrivbordet. Jag har spenderat all min vakna tid vid datorn idag. Och då tänker väl ni att jag suttit och slösurfat på bloggar, på aftonbladet och chattat på msn, och där har ni rätt... Nästan iaf:) Jag har nämligen fått iväg en del jobbansökningar också:) Både till sommarjobb och "riktiga" tjänster. Jag är så seriöst trött på att skriva ansökningsbrev nu!!! Å ännu tröttare blir man när företagen, eller ja, oftast kommunerna vill ha in dem med snigelpost istället för via mejl eller offentligajobb.se. Blir så mycket extraarbete och dyrare blir det med:(

Jag har även pratat med facket så nu har jag fått min fack-avgift sänkt också pga att min dagpenning är så låg.

Nu återstår det bara att betala den jäkla avgiften till CSN också sen får det vara nog med duktigheter för idag...

I helgen kommer underbara familjen upp och hälsar på. Då blir det nog en tur på stan, massa fika och lite god middag:) Ska bli så mysigt!!! På fredag kommer tydligen Sonny och hälsar på oss en sväng också. Han skulle visst ha med sig en fick från Stockholm som Stoffe skulle köpa/adoptera:)

Uppdatering någon timme senare:
jaha, där fick jag för att jag var duktig. La en timme på ett ansökningsbrev i förmiddags och sen skickade jag ett mejl med en fråga och då svarar de att tjänsten redan blivit tillsatt!!! Jag blev så satans trött på hela skiten så nu har jag ingen lust att göra nånting:( Fan, vad sur jag blev!!!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Vad duktig du varit idag... hoppas du får napp på någon av dina jobbansökningar!

2009-02-24 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0