Dagen som Gud glömde

Eftersom jag trots mina krämpor var så rackans duktig som städade och diskade en hel massa igår har jag bestämt att idag får jag ha slappdag. Missförstå mej rätt, de flesta dagar är just slappdagar men man har alltid massa grejer som man ska och borde göra men som oftast inte blir helt gjorda:) Idag får jag alltså göra ingenting och jag har inga sådana måsten....

Började dock morgonen med att fixa ett problem så nu får vi se om det är helt borta om några dagar..

Nu har jag satt på kaffe och ska snart slänga mej framför tv:n och kolla på Scrubs. Då har jag lite tid att fundera på vad jag ska laga för efterrätt på lördag. Då är det ju Alla Hjärtans Dag och jag och Stoffe har då varit tillsammans i 7,5 år!!! Tiden går fort när man har roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Det blev tjabb med hans ägare, hon tyckte att jag inte jobbat med honom tillräckligt mycket, vilket inte alls stämmer, o att han inte satt tillräckligt mycket muskler. Men ja bantade ner honom 150kg under tiden jag hade honom..

2009-02-11 @ 13:14:55
URL: http://sabbe7000.blogg.se/
Postat av: malin

ja, tiden springer verkligen iväg!!

2009-02-11 @ 13:46:32
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0