Bank bank

Så låter det i mitt huvud idag. Fick fruktansvärd huvudvärk igår eftermiddag och den håller i sig. Borde gå o kolla upp det egentligen men tummen sitter alltid extra hårt när det gäller såna grejer. Ska ju ta de där cellproverna på tisdag och det får räcka för den veckan iaf.

Igår var ju jag och Lucy ute på äventyr, på djursjukhuset i Läckeby utanför Kaaaalmar närmare bestämt. Det var en skojig biltur med diverse konstigheter. Det roligaste var nog på vägen hem när det stod en KAMEL i en hage!! Det tyckte jag var mkt underligt men Lucy verkade tycka att det var det mest naturliga i hela världen:) De hade tydligen ponny- och kamelridning när de hade områdesfester i hennes bostadsområde när hon var yngre. Jag var ju här bara tvungen att påpeka att kamelerna nog var för araberna, hehe:) Alla uppskattar inte dessa skämt men jag tyckte att det var lite skojsigt!

Iaf.. Det gick bra hos veterinären Camilla, som för övrigt var helt underbar! Bosse lyckades även skrämma brallorna av en annan veterinär som kom in för att hämta något. Han öppnar dörren och Bosse (en rottweiler för er som inte vet det) flyger mot honom för att hälsa. Man måste ju hälsa på alla, det är lixom allmänt vett:P Killen kastar sej ut genom dörren och blir högröd i ansiktet när alla de andra i personalen säger att Bosse är världens snällaste och bara vill hälsa... Han kommer in, hälsar lite fint på Bosse och rafsar sedan åt sig sina grejer... Hysteriskt roligt var det!!! Mindre kul var det när de höll på att kreta i Bosses led i typ fem minuter, då höll jag på att svimma. Tur att sköterskan flyttade på sig så att jag hann sätta mej ner i sista stund! hade blivit pinsamt annars!

Nej, nu får det räcka för nu... Ska fylla på kaffemuggen och hoppas att någon kommer o skjuter huvudet av mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0