Back home

Nu är vi tillbaka i Växjö igen och har bara slappat sen vi kom hem:) Hängde iofs upp de två gardinerna som var klara då mamma ville se hur de blev. Tyget var tydligen helt omöjligt att hantera så mamma var nästintill säker på att vi skulle få slänga dem. Gissa om hon blev glad när jag ringde o sa att de var hur snygga som helst:) Men nu har hon två gardiner och två löpare kvar att sy, stackars mamma! Får köpa en present till henne när hon är klar, det är hon väl värd.

Idag har vi varit runt o kollat hos bilhandlare. Funderar på att byta till en mindre bil men vi visste inte riktigt vad vi ville ha så vi åkte ut på en inspirationstur. Det lutar åt en Peugeot 207 men jag gillar även Toyota Yaris och Stoffe tyckte om Toyota Auris så vi får väl se var vi hamnar. Måste kolla lite vad vi kan få för vår bil med ju.... Ska ta en tur o kolla bilar här i Växjö imorrn med och så måste vi handla lite mat, trist!

Nu ska vi nog käka lite kvällsmat o sen blir det nog lite filmtittande... Vi ska bara lyckas enas om vad vi ska titta på:) Detta för mer osökt in på min nya grej här på bloggen. Jag tycker det är hysteriskt kul med I-landsproblem så jag tänkte att jag skulle delge såna så ofta jag kommer ihåg, det kan väl bli kul??

Dagens I-landsproblem: Vi har för många filmer så vi kan inte välja vilken vi ska kolla på! (Absolut inte det värsta problemet men nog så jobbigt så det platsar ändå som dagens)

Kommentarer
Postat av: helena ♥

ford har eller ska lansera världens finaste bil =). en jättefin ros-lila färg har den :) du har säkert sett den?!

2009-02-07 @ 22:22:24
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: precis. och tyvärr så måste all snö sluta med slask också :/ usch. vill ha sommar nu! :) ha en fin kväll

2009-02-07 @ 22:46:21
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: helena ♥

jättefint :) synd bara att mitt gamla slitiga studenthus ligger bredvid dessa lyxlägenheterna. Tycker dom borde riva detta och bygga ett nytt till oss :)

2009-02-07 @ 23:08:13
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Har frågestund i min blogg nu om du har lust att fråga något! :) ellinorberglund.blogg.se

2009-02-08 @ 11:48:22
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/
Postat av: anna

Du har väl inte missat min tävling där du kan vinne en fin sjal och ett armband från h&m?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0