Övertrötthet

Nu får snön snart ta o komma, jag behöver lite ljus snö! Det är så mörkt och trist hela tiden:(

Har varit kolossalt trött nu i flera veckor och det verkar inte hjälpa hur mycket jag än sover... Hoppas att det ordnar upp sig.
 
Nog med gnäll nu...
Imorrn ska jag ha PM-samtal med chefen och han sa igår att vi ska diskutera min framtid så nu tycker jag att vi allihopa håller tummar och tår och annat valfritt för att det här går vägen. Skulle vara skönt att få berätta för pappa att jag faktiskt fått jobbet med tanke på hur negativ han varit hela tiden!

På lördag bär det av till Göteborg med älsklingen (såklart) och så Jonathan, Frida och Isac. Stoffe och Jonathan ska gå på In Flames-konsert och på söndagen ska de på Universeum. Frida, jag och Isac ska käka god middag på lördagskvällen, och sen gå på julmarknad på Liseberg på söndagen. Ska bli skönt att komma iväg lite, även om man blir lite stressad över allt man ska göra inför julen.

Helgen efter det ska vi till Skåne-landet och hälsa på Daniel och Pernilla. Var först meningen att vi skulle åkt dit och julbakat förra helgen men det hanns lixom inte med + att vi behövde en lugn helg efter (och innan) all stress.

Nu är lunchen slut, ha det najs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0