Nehepp, skit i det då

Inga tips har inkommit under dagen och tack vare detta har jag suttit här uttråkad! Nej, mestadels så har jag haft att göra men det räcker att det blir en sekund ledigt så blir jag ofantligt uttråkad och det är inte bra. Tur att jag kan sitta och mejla lite med Tessan. Antar att ni inte tipsat mej om nåt för att ni har innehållsrika liv om dagarna och således inte sitter vid datorn. Men ikväll skulle jag uppskatta om ni tog er tid att skriva ett litet tips:)

Imorgon är det onsdag och då är det Grey´s. Jag har dock inte sett det på två veckor och nu känns det lite svårt att ta igen det. Antingen så skiter jag i att kolla på det även denna veckan eller så skiter jag i att jag har missat två veckor och hoppas att jag fattar ändå... Det får visa sig imorrn hur jag känner.

Fan vilket meningslöst inlägg men det fördriver iaf några minuter. Nu är det en halvtimme tills jag får gå hem för dagen och då ska jag bege mej till affären. Ska försöka handla kött och potatis innan bussen går hem för idag blir det köttgryta.

Nu får det vara nog med rappakalja....
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0