Julefest

Om en timme slutar vi för denna veckan och vid 17.30 går bussen mot Ingelstad. Där ska vi ha julfest med jobbet och det ska bli riktigt trevligt. Förutom det faktum att jag kommer hem senare till Stoffe och att det verkar som att ett munsår är på gång. Eller det känns mest som ett sår, det lixom pirrar i läppen och det har jag hört på reklamerna för alla salvor som finns. Man ska ju behandla redan när det pirrar men jag har ju dessvärre ingen salva:( Håller tummarna för att det inte är nåt mer än en liten ettrig finne eller liknande.

Imorrn blir det en tur på stan och sen fixande hemma. Ska passa på att hälsa på Tessan när hon jobbar på Inspiration med. Förhoppningsvis hittar jag även nån julklapp, det hade varit najs!
På söndag har jag bestämt att jag ska baka lussekatter. Kom gärna och fika då för jag får inte plats med alla lussekatterna i frysen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0