God Jul!

Nu är det snart jul, vad skönt det ska bli!

När jag slutat ska vi ner till mamma och gänget. Där ska knäcken kokas (och ätas), granen ska kläs och så ska vi sällskapa som aldrig förr. Har dock inte fått riktiga julkänslor än. Meningen var att jag skulle få det igår men eftersom jag låste mej ute sent igår kväll när jag skulle skotta snö och Stoffe fick komma hem från jobbet 22.30 för att släppa in mej så blev det som det blev.

På juldagen ska vi fira jul hemma hos oss med pappa och gänget. Då blir det julsmörgås med Ris á la malta till efterrätt. Ska bli mysigt att visa Micke och Denise hur vi har fått det där hemma. De har ju inte varit där sen de hjälpte oss att flytta in.

Ska försöka ta lite bilder på vårt julfirande...

God Jul till er alla!


Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Knäckande att bli utelåst dan innan julafton =/ Hur länge var du det? Vad gjorde du under tiden?

2009-12-29 @ 11:20:19
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0