Vad gör jag nu då?

Ja, nu fick jag ju frågan om vad jag gör nuför tiden och eftersom jag vill veta vad alla andra gör så får jag ju ta tag i och berätta om det själv!

Jobbade ju min sista schemalagda dag på Plantagen i fredags. Då bjöd jag på hallonpaj som var mycket uppskattat. Efter pajen visats upp fick jag reda på att jag kommer att få jobba mer, men inte så mycket som jag gjort nu i vår och sommar. Jag skulle dock få lite ledigt denna veckan då de redan hade full bemanning. Detta betyder några dagar med sovmorgon och det är ju alltid trevligt:)

Håller på med mitt "projekt" som ständigt maler i huvud och maggrop och så har jag sökt två jobb. Alltid lika spännande vad man kan hitta. Man kanske skulle bli Sandwich ArtistSubway?? Haha!!! Hittade en annons på Blocket om en som sökte bärplockare så jag anmälde mitt intresse, det visade sig dock att det var en gubbe med massa blåbär på sin tomt:) Det kände jag bara inte för riktigt men jag kanske hinner ändra mej??

Så, nu har jag berättat vad jag har för mej, nu får ni göra det samma:P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha ja jag vet =) vi får oddsa om hur länge jag kan hålla mig kvar i skolan utan o bli utkastad =) vad gissar du på? =) allt bra med dig?

2009-08-18 @ 10:32:56
URL: http://wannabevuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0