Sista dagen

Eftersom det är min sista dag på Plantagen imorrn tänkte jag bjuda på en rolig "incident" som inträffade för några veckor sen som jag glömt bort att dela med mej av...

Jag står i kassan med några personer i kö när det är en dams tur.
Damen: "Ursäkta, men jag har fått flatlöss på min orkidé"
Jag: Låtsas som att jag tyckte hon sa bladlöss och pekar på hyllan med bekämpningsmedel. Biter mej i läppen och tänker på annat för att inte dö av skratt mitt bland alla kunder.

Men man kan ju inte låta bli att tänka följande:
1. Vad har hon gjort med den stackars orkidén om den fått flatlöss??
2. Eller, har hon kanske fått bladlus på sin "orkidé" (jag hoppas att ni fattar)

Jag tyckte iaf att detta var hysteriskt roligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha damer är så roliga :D

2009-08-16 @ 20:44:39
Postat av: Bie

Vad hittar du på nu då Lene? Jag är nyfiken, ju!?

2009-08-18 @ 08:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0