Cancerspöket finns överallt

Jahapp vad ska jag skriva här nu då? Kan ju iaf redogöra för vad som hänt sen sist...

Igår när mamma och Linus hämtat mej vid bussen åkte vi till mormor och morfar och hälsade på. Det var trevligt men extremt jobbigt att träffa mormor då hon är jättesjuk i blodcancer. Det var dock skönt att veta att vi hade en mysig stund tillsammans nu för jag vet av erfarenhet hur fort det kan gå sen när det är dags. Det är så fruktansvärt många i min "närhet" som lämnat vår jord detta året och det har tärt ordentligt på mej. Det blev inte lättare på kvällen när vi var på fotboll i Fridlevstad och älskade Robins pappa var där. (Robin gick i min klass i högstadiet och jag var en av många många människor som tyckte extremt mycket om honom och han förlorade kampen mot cancern tidigare i år). Mamma undrade om jag inte skulle gå o säga hej till Sven men jag var självisk nog att avstå bara för att jag inte orkade. Palla stå o störtlipa inför alla fotbollsnissar lixom. Usch vad jag känner mej hemsk nu!

Idag blir det loppis och kalas. Ska bli riktigt spännande att se vad pappa säger när jag nämner huset! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut i det fina vädret. 

Ha en underbar dag

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 14:43:02
Postat av: Dalia

Din blogg är jättesnygg !

Ska vi följa varandra på bloglovin ? :)

2010-05-13 @ 12:23:07
URL: http://daliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0