dagarna fem

Jisses, det är ju jättelänge sen jag bloggade nu ju! Har iofs inte massor att berätta men lite iaf:)

I fredags så blev det en tur på stan med Tessan. Fixade present till Stoffe och så hittade jag en parfym jag önskar mej i födelsedagspresent. Vi skulle käkat på Koh Thai men Tessan var inte tillräckligt hungrig så det blev en kycklingsallad från Pastabaren istället. Satt i solen en liten stund, och eftersom solen sken från sidan så har jag nu fler fräknar på den högra delen av ansiktet:) Tessan och Petter har nu också (nästan) köpt hus! Trist bara att de flyttar:(

I lördags så jobbade jag 9.30-15 och jisses vad mycket folk det var! Det var inte många sekunder man hade att andas under dagen... Efter jobbet så var Stoffe snäll och hämtade mej och så hämtade vi mat på Koh Thai:) Mumma! Sen slappade jag mest resten av kvällen, minns att jag kollade på Robinson iaf.

Även söndagen spenderades på jobbet. Kände mej så dum som jobbade när Stoffe-lille fyllde år men men, så blir det ju nästan alltid. Tur att jag inte jobbar på min egen födelsedag! På söndagen var det iaf inte lika mycket folk, mycket beroende på att vädret inte alls var lika bra som på lördagen. Var riktigt kallt faktiskt! Tror att det var denna dag min f.d jobbarkompis Annika var inne o handlade av mej. Riktigt kul att träffa henne! Hann iofs bara prata jättekort. Även Görel med maken var inne en sväng men de hann jag bara säga hej till. Om ni kommer till Plantagen och vill att jag ska prata med er så kom inte när alla andra kommer! :P

Igår jobbade jag 8-12. Första timmen innan öppning rensade jag bort det vissna från massor med pelargoner. Sen låste jag och Stefan upp butiken och jag fick en alldeles egen nyckel för att kunna öppna. Kändes bra! Efter jobbet igår så var jag såå trött i fötterna och i ryggen. Märktes att man jobbat tre dagar i rad och inte är van vid det... Hittade inte på så mkt. Diskade och så lagade jag middag. Igår blev det kycklingsallad med couscous och vitlökssås.

Idag händer det inte så mkt. Ska kolla på Färjan och så kanske jag ska ner till Tessan. Vi skulle fika i solen men det verkar inte bli nån sol. Kanske tar vi det imorrn och hoppas på bättre lycka då eller så får vi fika inomhus helt enkelt!

Nu ska jag käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas vi ses imorrn eftersom det inte blev av idag.

2009-04-21 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0