Today.. and Yesterday

Igår jobbade jag fyra timmar, som för övrigt kändes som typ 1 timme. Morgonen började med att fylla på med blommor (just nu säljer vi 4 pelargoner för 100:- så det blir en del) på borden och sen stod jag i kassan resten av passet. Stod med Frida, en tjej som de hyr in från Studentconsulting. Hon var supertrevlig så tiden bara sprang iväg. Efter jag hade räknat min kassa så var det bara att bege sig hemåt.

Efter jobbet gjorde jag inte speciellt mkt. Diskade lite och så vilade jag min stackars rygg. Hoppas att den vänjer sig snart! Ska ju jobba imorrn och på söndag också 9.30-15. Ska bli spännande att se hur det är där på helgerna! 

Nu har jag precis hämtat lite kaffe, även om jag ska dricka kaffe med Tessan om ca 1,5 timme så behöver jag lite kaffe på morgonen. Fast idag var inte kaffet så gott:( På stan ska lite ärenden springas och så ska jag och Tessan luncha på Koh Thai, jag kanske t o m vågar testa något nytt? Fast varför skulle jag egentligen, det jag alltid beställer är ju så fasligt gott:) 

Borde egentligen kolla på Grannfejden från igår. De var nämligen i Eringsboda, där Stoffe är uppväxt:) Stoffe ville inte kolla på det igår och jag har ju min webtv så jag behövde ju inte tvinga honom heller! Win-win situation.. Gud vad jag får hemska utbildnings-flashbacks av det uttrycket! Det är mycket flitigt använt inom samhällsplaneringen nämligen...

Nej nu ska jag sluta svamla här!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

ja haha grannfejden från Eringsboda, såg lite men hallå de verka vara helt galna där. Hmmm och själv bor jag inte så långt från Eringsboda.

Kul att du trivs på jobbet. Ha en go´helg!

kramisar

2009-04-17 @ 18:15:16
Postat av: Helena

Grannfejden var roligt. Vi satt och skrattade här hemma. Gillade Lennarts kommentar " jag vill bara härifrån ".. Kolla på det om du inte redan ha gjort det.



Jag vet att jag borde ringa men jag är så telefonrädd. Det var ju typ 1 månad sen jag skickade jobbansökningarna..tycker du jag kan ringa efter så lång tid? Vad ska jag säga?

2009-04-18 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0