Taaa daaaa

Jag är faktiskt himla stolt över mej själv nu! Jag har nämligen lyckats bocka av allt jag hade på min att göra-lista idag:) Sååå skönt!

Efter Stoffe kom från jobbet så åkte vi till Jula och köpte grill. Han lyckades i bilen få mej att förstå att vi måste ha en gasolgrill när vi ska grilla på balkong, och jag är med på det. Efter Jula köpte vi gasol och sen bar det av till Maxi för inköp av det sista till valborgs-/födelsedagsfesten. Väl hemma började Stoffe skriva ihop grillen, vilket tog ca 1,5 timme. Helt sjukt vad många delar det blir när allt ska få plats i mini-kartonger! Jag fixade köttet och salladen och precis innan jag höll på att bli superdupermegagrinig så var maten klar:)


Nya grillen. Den gör god fläskfilé vet jag:)

Imorrn ska det städas så att vi inte behöver göra nåt annat än att förbereda maten på torsdag. På eftermiddagen ska jag träffa Tessan på stan. Vi ska kolla lite olika grejer o så ska jag köpa blommor på torget. Tur att jag kommer ut lite, kan ju inte fira födelsedag med att städa heller!

Nu ska jag hänga tvätt!

Good night

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Mmm gott med grillat. Idag är det Lenes födelsedag

hurra hurra hurra



Kramar Lisbeth

2009-04-29 @ 08:03:35
Postat av: Tessan

Vilken fin grill. Kommer bli mumsig mat imorgon. Grattis igen.. Kram

2009-04-29 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0