Söndag

Det blev ingen fisk idag:( Det blåste riktigt kallt och det var sol sammanlagt en minut ungefär så vädret kunde ju absolut varit bättre! Var inte iväg så jättelänge, var hemma vid 12-tiden igen. Har städat, diskat, kollat på TV och lite sånt...

Pratade med Mattias från Plantagen idag med och fick veta att jag inte börjar jobba förrän v.16. Väldans trist eftersom jag sett fram emot att börja så snart som möjligt!

Om en stund är det Wipeout men jag är inte ens sugen på att kolla på det... Känns så trist att sitta inne när det är sol. Man kanske ska sätta sej på balkongen lite... Jag vill ha hus nu!!! Åkte igenom ett jättemysigt litet ställe igår och idag, en liten lantidyll precis intill stan. Där hade jag kunnat tänka mej att bo!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha ja jag knarkar smoothies. Jättemumsigt är det och mättande.



Men du, vecka 16 är väl nästa vecka? Då börjar du ju snart. Men det är klart att man kanske blir besviken om man sett fram emot att börja tidigare.. men huvudsaken är att du får börja iallafall :)

Då börjar vi samtidigt med tanke på att min praktik börjar nästa vecka. Är så nervös så jag typ gråter.

2009-04-06 @ 09:48:11
URL: http://yeshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0