Freitag!

Nu är det äntligen fredag! Och inte vilken fredag som helst utan en riktigt solig och fin fredag är vad vi har! Det är verkligen inte fy skam...

Jag har precis ringt till Plantagen men kom till röstbrevlådan så det blev ett alltid lika lamt meddelande intalat på den. Har inte Mattias ringt tillbaka i eftermiddag så får jag ta o försöka igen, eller ringa till butikens telefon....

Planerna för idag är att fixa lunch, diska, plocka undan och så kolla på Lyxfällan. Ska även hålla tummarna för att orkidéerna snart blir lite gladare. De har varit lite nedstämda nu över vintern eftersom vi bara har ett litet söderfönster och det är det inne på toaletten. Tyvärr får det inte plats 12 orkidéer där:(

Nu ska jag fortsätta slösurfa lite medans jag sörplar i mej kaffe!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

har du fått tag på karln ännu?



kul att ni har sol.. vi har moln o dimma i götet :(

2009-04-03 @ 16:58:01
URL: http://yeshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0