Eureka!

Satt här innan och funderade på om det var nåt jag skulle kolla på inne i stan. Kunde verkligen inte komma på nåt men nu har jag kommit på en hel del:)

- Måste fixa en ny julklapp till pappa. Ja, du läste rätt, julklapp! Köpte först en skjorta med tillhörande sidenslips men den modellen var helt konstig, såg ut typ som en nattskjorta. Bytte den mot en tröja men då hade han ju en likadan redan och sen har det lixom glömts bort. Stackars pappa! Idag tänkte jag därför gå till Dressman och hålla tummarna för att de har några snygga tunna stickade tröjor för en sån tycker jag att papsen behöver! Håll tummarna!

- Sen har jag ett presentkort på Guldfynd som går ut om några veckor. Jag fick det i födelsedagspresent av brorsan och hans dåvarande tjej och jag har alltså fortfarande inte hittat nåt snyggt att köpa för det. Har ju även ett presentkort till därifrån som jag fick av Stoffe i examenspresent så jag har 800 :- att handla för på Guldfynd så håll tummarna ytterligare en gång!

- Bröllopspresent till mamma och Magnus har det klurats på som attan. Har nu suttit här o skrivit vad jag kommit fram till men så insåg jag att det fanns en liten liten risk att mamma läser så jag fick ta bort. Har iaf kommit på present nu, lycklig!

Det var mina stora missions idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0