090407

Vi fick ingen fisk igår heller... Det verkar inte finnas nån fisk i den där sjön:( Men vädret var iaf fint och jag satt på bryggan och njöt av tillvaron... Vi var hemma runt 19,30 och då var jag stelfrusen! Satt i soffan en stund och kröp sen ner i badkaret. Hade jag inte gjort det så hade jag nog inte tinat för tårna var helt bortdomnade...

Har inte hittat på så mkt hittills idag. Plockat lite med tvätten och så har jag kollar på gårdagens avsnitt av Färjan. Stoffe hem på lunch sen runt 12 så den ska jag snart fixa och vid 13.30 ska jag möta upp Frida inne i stan. Hon ska kolla kläder och jag ska sällskapa. Sitter och funderar på vad man ska ha på sej på Fridas födelsedagsfest på lördag. Har verkligen inte råd att köpa nåt nytt så får se vad man kan hitta i garderoben... Har ju massor med tid att fundera över det!

Kanske borde diska lite...

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0