Dagens I-landsproblem

När man väl har tagit sig i kragen och offrat sina sista krafter för att laga mat till matlådor så märker man att man inte har några rena matlådor.

Hittade en låda i disken, de övriga ligger nog i bilen eller på våra jobb. Jag lämnade min idag för jag skulle handlat men det hann jag ju inte med... Jaja, det får stå i grytorna (i kylen såklart) till imorrn när det finns fler rena lådor.
Vad händer annars då? Inte mycket alls faktiskt. Var så fullt upp på jobbet idag att dagen bara svishade förbi.

Imorgon tror jag att jag ska vara lite duktig och fixa med tvätt och lite annat sånt... Nån gång ska man ju vara duktig:)

Nu ska jag dricka te och sen diska en matlåda. Palla ta med grytorna till jobbet lixom.. Fan vad coolt det skulle vara att lägga maten i plastpåsar istället, då slipper man ju diska! Haha, perfekt! Nej, så lat är inte ens jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0