Utmaning från Helena

- Vad har du för mobiltelefon: Samsung L760

- Vad har du för bakgrundsbild på din telefon: En sån där standardbild som finns i telefonen när man får den. Den föreställer ett gäng röd-oranga vallmo-blommor

- Vad har du för ringsignal: Nån standard

- Vilken mobiloperatör har du: Telenor

- Hur mycket brukar dina fakturor ligga på: 138 kronor

Utmanar: Tessan (det är nog bara hon och Helena som läser min blogg)

Ska snart byta ut min telefon och då ska jag både skaffa mej en vettig bakgrundsbild och en rolig/trevlig ringsignal. Vill ju ha en telefon som inte är alltför avancerad, men det måste finnas mp3 och radio i den. Inte touchscreen, inte om den bara har det. Nån som har några tips på en mobil som inte kostar en hel förmögenhet?? Alla tips mottages gladeligen

Update: Utmanar även Flisan (och alla ni andra?) som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Flisan

Nu är jag mkt förolämpad att jag inte blev utmanad! >:[

2010-03-24 @ 18:45:15
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Små fötter by sodamaze

Och jag läser ju också =) har svarat på din utmaning nu...

2010-03-25 @ 11:22:29
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0