Min dag idag

Ikväll har jag haft fin-besök här. Mamma och Ann-Helen (mammas granne) kom och hälsade på. Först åkte vi dock till Lundens växthus och shoppade. Efter det blev det husvisning och sen fikade vi på kaffe och till det jordgubbar med mjölk och grädde, mums!

Vi gick en liten sväng ner till sjön med hundarna, och gud så fint det är där nere. Ska ta med kameran nån dag när jag är där, tills dess kan jag bjuda på dessa två bilder som Stoffe tog med mobilen i söndags.

Här sitter jag och njuter i kvällssolen, utsikten ser ni på nästa bild.



Efter mamma och Ann-Helen åkt hem runt halv åtta så stack jag ut i trädgården och planterade de plantor som jag fick av Ann-Helen. Det var bland annat vita rosenskära och ett helt gäng med aster-plantor. Nästa vår ska jag minsann så egna blomplantor, men grönsaker kommer vara prio ett!

Haha, kollar på Miami Ink nu. En australiensk tjej som uttallat tattoo som "Taddooo", himla gulligt.

Nu ska jag göra mej redo för att sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0