Blisters

Nu sitter man här med blåsor i händerna och svettas som en gris. Anledningen är att vi håller på och gräver upp där den stensatta uteplatsen tidigare var för vi ska ha trädäck där istället. Problemet är att de bara lagt ett tunt lager grus på leran och stenen över det så nu måste vi gräva ur 20-30 cm lera för att kunna fylla på med stenkross. Leran väger bly, men sakta men säkert så går det framåt. Stoffe har grävt ett par timmar och jag var ute en timme innan. Han är iväg och fiskar hela dagen så jag tänkte jag kunde göra så gott jag kan. Ska fortsätta senare men det blev lite väl varmt i solgasset.

Fy helvete vad ont jag har i händerna!!!

Imorrn kommer Fredrik (med familj?) och hälsar på, det ska bli riktigt trevligt för jag har inte träffat honom på evigheters evigheter.

Jag borde baka bullar nån dag men det får bli en dag när det inte är så varmt. I helgen när det spöregnade hade vi ju Daniel och Pernilla här och då vill man ju inte lägga flera timmar på att baka.

Nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra.

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej.



Jag bloggar inte alls för tillfället. Hinner inte riktigt med..:) Jobbar massor timmar nu..dock semester snart så ska bli skönt...:) Allt är superbra med mig. Hur är allt själv..?



Kram

2010-07-29 @ 20:07:08
Postat av: Flisan

Du är utmanad i min blogg ;)

2010-08-02 @ 20:38:34
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0