Fredag

Då var det fredag igen och vad trevligt det ska bli med lite helgledigt!
Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske plocka undan lite men annars blir det tv, god mat och kanske till och med lite godis. Imorgon förmiddag ska vi åka och handla för på kvällen kommer Jonathan, Frida och Isac på middag. Då serveras det stek, klyftpotatis, sallad, kokta morötter och sås.

Bjuder på en gammal bild till, eftersom jag bara har tillgång till de bilder som jag redan lagt upp på bloggen. Denna tog jag vid 9-tiden en morgon i somras och det var väl samma dag som vi insåg att det var i just det huset vi ville bo. Längtar som attan till vår och sommar nu. Först till odlingar och sen till skörd:)



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vill med ha vår och sommar nu. Ska bli så härligt med egenodlade grönsaker.

2010-01-25 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0