Snart dags

Nu är det snart dags att ta helg. Klockan är just i denna sekund 16.45 och jag har bara en kvart kvar på arbetsveckan.

Stoffe kommer och hämtar mej och då ska vi åka och käka på Koh Thai och sen ska vi vidare till Maxi för att handla. Imorgon ska vi äta tacos och ni anar inte hur mycket jag längtar. Synd att Maxi inte har Eldorados minimajs för den är den godaste och det är mumsigt med minimajs i tacos. För er som har missat att man ska ha äpple i tacos- ni har missat något! Granny Smith är bäst för de är syrligast. Äpple i tacos var det mina kära vänner hemifrån som lärde mig...

Hoppas på fint väder imorgon, det vore trevligt! Idag har vi haft ösregn, snö och sol lite omvartannat. Kanske ska man t o m åstadkomma en biltvätt under helgen? Det hade den verkligen behövt!

Oj, vad magen kurrar nu när jag började tänka på mat...

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Små fötter by sodamaze

Äpple är gott att ha i sallad så jag kan tänka mig att det är gott i tacos. Vi har ananas till ibland =P

2010-04-24 @ 16:25:38
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0