Fy fan

...vad allt känns hopplöst! Denna dagen har varit den hemskaste på väldigt länge. Jag vet inte riktigt vad som spökar. Eller jo, först och främst har jag ångrat mej angående hunden och känner mej därmed som en riktig svikare. Borde väl inte känna så egentligen och det kanske var det var problemet, att det blev mer som en tjänst gentemot Daniel och Pernilla istället för att jag verkligen ville ha Diablo? Det är något jag måste ta mig en riktig funderare över. Som det ser ut nu så kommer han inte att flytta hem till oss iaf... Varför känner jag såhär nu då? Antagligen så är det för att jag alltid velat ha en valp, en liten krabat som jag formar precis från början och som alltid kommer tycka bäst om mej (och Stoffe såklart):)

Sen är det det här med jobbet. Jag vet ju fortfarande inte om jag får vara kvar eller om jag blir arbetslös sista juni. Det hade varit så skönt om man bara kunde få veta så man kan slappna av eller söka jobb till 100%, nu går man ju bara och väntar!

Idag vill jag helt enkelt bara krypa ner i ett hål och inte komma fram igen, och det känns verkligen inte kul. Men det blir väl bättre snart hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch ja sånna där dagar är trista... Har själv känt mig lite nere, det var ju skönt att va ledig (o hemma i finvädret) o här i umneå är det grått o slaskigt o dagarna bara fulla med plugg... Anyway, jag förstår hur du menar med hunden, jag är rätt glad att jag köpte valp, jag tror nog Mikko o jag har formats efter varandra mer än jag egentligen anar! Förstår om du har dålgit samvete men det ska du inte ha. Hade ju inte varit bättre att ta Diablo om det inte k'ndes helt rätt! Man ska ju dela mkt tid ihop o ha kul tillsammans så det är ju viktigt att det blir rätt, för allas skull :)

2010-04-06 @ 21:28:58
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Små fötter by sodamaze

Jo det kommer nog bilder på gården nån gång när jag fotat =) Ni får hänga med ut och se den live istället! Drygt att inte veta om jobb i framtiden, I know the feeling...

2010-04-06 @ 22:13:43
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0