städning på schemat

Idag ska det komma folk o kolla på lägenheten så innan klockan två så ska det städas som bara den. Det har varken funnits tid eller ork till fix i lägenheten så nu har jag tonvis med grejer att fixa. Köket är nästan klart. Gjorde en deal med mej själv att jag fick dricka kaffe först när disken var klar:)

Annars händer det nog inte så mkt denna veckan. Ska på intervju för en praktikplats på fredag men man vågar ju inte hoppas på för mycket. Han på förra stället har inte ens hört av sej och sagt att jag inte fick "jobbet". Jag var inte rätt person eftersom jag inte har jobbat med ekonomi och det hade lixom räckt om han sa det. Jävla mupp!

Nej nu ska jag nog ta o fortsätta här så kanske man kan få lite annat än städning gjort idag


Kommentarer
Postat av: helena

haha nej det har jag inte fått ännu. det skrattat du gillar är ju när vi latjar som mest och sånt latj gör vi inte på jobbet :)

2009-09-22 @ 11:59:31
Postat av: Anonym

Ja har man varit på intervju ska man damn it få ett svar!!

2009-09-22 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0