Första dagen

Kom nu att tänka på när jag bloggade om första dagen på Plantagen, det känns som att det var igår men det var ca 6 månader sen nu:) Tiden rullar på!

Tänkte iaf bara skriva lite kort om min första dag på Bluegarden som företaget av nån konstig anledning heter. Det har alltså inget med trädgårdar att göra utan de gör löne- och personalsystem till stora företag. Jag kommer att jobba med att ta emot samtal och mejl och sedan skapa ärenden av dessa till supporten (verkar vara mkt likt Tietos jobb på Aditro). Idag har jag mest gått runt o hälsat på en massa folk och så har jag fått sitta med o kolla lite. Det kommer nog att gå bra det här!

Nu ska jag ta o sätta mej i soffan. Känner att det drar i ögonlocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0