Tjipp

Dags att uppdatera känner jag. Inte för att det finns så mkt kul att skriva men ändå...

Var ju i Ullared förra veckan och förutom att det var svinmycket folk och ösregn så var det toppen. De hade självklart inspelning av Ullared-julspecial när vi var där så nu håller vi tummarna för att jag inte fastnade på film:)

Shoppade mest bra-o-ha-grejer, lite underkläder och en tröja. Hittade faktiskt några få julklappar med men inte alls så många som jag hade behövt. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna köpa julklappar:( Får hålla tummarna för att Bie har rätt om massa kvällsöppna affärer!

Nu är snart lunchen slut och då ska det jobbas igen. Har fått lite extra-grejer att göra idag och då går ju tiden fortare. Vet egentligen inte var all tid tar vägen, det är ju för bövelen första advent på söndag! Vad mysigt det ska bli med adventsljusstakar i fönstrena!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: helena

trivs du på jobbet?

2009-11-23 @ 15:47:10
Postat av: HannahSthlm

Vad roligt att du ville vara med i min DIOR-tävling!

Imorgon kommer jag presentera vinnarna och ikväll dyker det upp en ny spännande tävling!Ca 20.45!



Kram

2009-11-23 @ 20:08:51
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0