En lista till (i tristessens namn)

Nämn något som gjorde dig glad igår: (hade glömt denna raden.. men kommer inte på nåt nu heller)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Loggade in i telefonen så att kunderna kunde ringa till mej
Vad gjorde du för 15 min sedan: Registrerade ett ärende från en av våra kunder
Det sista du sa högt: "Vad menar du nu?" - till Oscar
Det senaste någon sa till dig: "Glöm det"
Vad har du druckit idag: Kaffe med mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: En läkerol salvi
Vad var det senaste du köpte: En påse med halstabletter
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Typiskt höstigt. Blåsigt och grått
Godaste glassmaken
: Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Jepp, ibland nästan sjukligt tungt
Drömmer du mardrömmar: Nej, det har jag inte gjort sen jag var liten
Favoritklädsel: Mjukisar
Favoritlåt just nu
: The show must go on- Queen, alla dagar
Vad ser du om du tittar till höger: Min privata mobil, min jobbmobil med tillhörande headset, min dator, massa papper, en handbok för 3switchen, ett fönster med tillhörade förskräcklig gardin
Vad gör dig glad just nu: Att jag och älsklingen har ett fint hus tillsammans
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta jobba
Humör just nu: Trött och smått uttråkad.
Kläder just nu: Svarta skinnskor, jeans, grön topp och en grå kofta i längre modell
Morgon eller nattmänniska: Inget av dem. Jag vill vara uppe mellan 10 och 22:)
Är du kittlig: Haha, ja! Sjukligt
Snarkar du: Ibland, när jag är förkyld
Äckligaste insekten: Spindlar och kackerlackor
Längtar du mest efter just nu: Stoffe!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Var det inget som gjorde dig glad igår??

2009-11-11 @ 13:31:11
Postat av: Sabbe

ja jag tog stallet i em istället o sov några timmar på förmiddagen:) Det blev jeans o en haltnecker-top på festen föresten:) Läget med er? Försöka träffas snart kanske:) Kram

2009-11-11 @ 18:23:11
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/
Postat av: helena

Tack, vad snällt sagt :)



Ja idag mår jag mycket bättre. Har varit i Bastasjö på en långpromenad och fyllt den nya bilen med en full tank :) Det gillade den gamla kärran. hihi.



Kan du komma på nåt bra namn till min nya blogg? Vill ha ett enkelt namn, gärna något coolt på engelska och som inte innehåller helena :)

2009-11-13 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0