Gårdagen

Igår fick jag ett ryck och stack ner till stan med Tessan. Vi strosade runt i några timmar men det blev inga storköp om man säger så. Jag köpte två sminkborstar på Lindex och ett morsdag-kort på Gallerix. Köpte iofs även en kycklingsallad på Pastabaren med för jag glömde att äta lunch innan jag gick ner till stan. Jag fick nästan ett sånt där lyckorus när jag insåg att jag skulle ut i solen:)

Stoffe hämtade mej i stan efter jobbet så jag var hemma ca 16.30. Tur att jag hade duschat o så innan stan för bussen gick 17.20. Hann iaf klä på mej och slänga på lite smink också.

Aditrogänget träffades nere vid sjön men vi beslutade att inte gå runt sjön ifall det skulle börja spöregna. Det blåste ganska bra och så åskade det tydligen men det hörde inte vi i blåsten. Vi gick en liten bit längs sjön och sen genom Biskopshagen. Himla trevligt att se hur det ser ut där inne!
Middagen vad som vanligt riktigt god, så tack Akropolis och tack alla som var med för en mycket trevlig kväll!

Nu ska jag få i mej lite kaffe!

Kommentarer
Postat av: emmzy

Det ska jag hälsa dom :) Jo, jag är en mycket glad, lycklig och stolt moster.

2009-05-27 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0