Början på ännu en meningslös vecka

Ja, gott folk, då var det måndag igen! Helgen har varit bra tycker jag men det är de eviga vardagarna som gör att man vill avsluta sitt liv här på jorden... Det går inte med ord att beskriva den tristess och känsla av hopplöshet som jag varje dag vaknar upp med:(

Imorrn blir det promenad med några från jobbet, sen fika och efter det måste jag hitta en doppresent till Isac. På onsdag blir det desto roligare för då kommer f.d klasskompisen Lisbeth och äter lunch och snackar en massa strunt:) Längtar som attan för henne har jag inte träffat på evigheter! På onsdag börjar även en ny säsong av Grey´s Anatomy för dem som är intresserade.

Nu ska jag hiva i mej lite kaffe och skriva lite på en jobbansökan...


En fråga: är min näsa sådär sne i verkligheten också??

För er som undrar så blev jag slagen med en massiv trägalge över näsbenet när jag var yngre. Stackars näsan, har aldrig sett det innan, men på bilden är den ju som en banan:S

Kommentarer
Postat av: helena ♥

Vilken fin bild! Nej jag har aldrig tänkt på att du har sne näsa. Det är nog bara bilden som råkade bli så.



Tråkigt att du har så tråkigt men nu har du iaf lite att se fram emot i veckan. Det kommer man långt med

2009-02-16 @ 11:24:59
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: helena ♥

jag åker inte till gbg förrän imon :)

2009-02-16 @ 11:30:58
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Karin

haha dagens i-landsproblem?? :P nej jag ahr aldrig reagerat på att du har ne näsa. kram på dig!!

2009-02-16 @ 12:00:43
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Jag håller med de andra, det är absolut inte det man tänker när man ser dig.

Jo det är ganska skönt att ha pappa som hjälper en med det mesta i stallet:)

2009-02-16 @ 12:48:29
URL: http://sabbe7000.blogg.se/
Postat av: lisbeth

haha klart den är sne....bara skojar

2009-02-16 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0